loading...
مجله تفریحی پیکس ناب
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 549 شنبه 14 آذر 1394 نظرات (0)

کد سیم کارتهای جدید همراه اول چند است؟

کد سیم کارتهای جدید همراه اول

سیم‌کارت‌های جدید با چه کدی واگذار می‌شوند؟

سیم کارتهای جدید | سیم کارتهای جدید همراه اول با چه کدی واگذار می شوند



با توجه به ظرفیت بالای واگذاری سیم کارت در طول سال ، کدهای قدیمی به پایان رسیده و نوبت به واگذاری سیم کارتهای جدید با کدهای متفاوت است.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار تاکید کرد: با توجه به واگذاری سالانه حدود 300 هزار سیم کارت، ظرفیت برای واگذاری سیم کارت های دائمی هنوز موجود است.

 طی سالهای اخیر واگذاری سیم کارتهای همراه اول به گونه ای بوده که با به پایان رسیدن واگذاری کدهای قدیمی مانند کدهای 1 و2 علاقمندان خرید این نوع سیم کارتها مجبور بودند در بازار آزاد به تهیه سیم کارت مورد علاقه خود بپردازند. همین موضوع موجب شد قیمت این سیم کارت ها افزایش قابل توجهی پیدا کند و واگذاری سیم کارت های جدید از سوی اپراتور با پیش شماره های 8، 9 و 0 دنبال شود. حال مدتی است از سوی اپراتور واگذاری کدهای 8 و9 نیز متوقف شده و سیم کارت های جدید تنها با کد 0 وارد بازار می شوند.

حال این سوال وجود دارد که پس از پایان این رنج اپراتور اول شماره های جدید خود را با چه کدی ارائه خواهد کرد؟

 وحید صدوقی در پاسخ به این سوال که پس از به پایان رسیدن رنج کدهای صفر همراه اول این اپراتور به واگذاری چه کدی اقدام خواهد کرد، توضیح داد: تاکنون سیم کارت های دائمی را از شماره های موجود واگذار کرده ایم و همچنان این شماره ها با هماهنگی رگولاتوری در حال واگذاری است.

 وی ادامه داد: علاوه بر این اگر این کدها مانند کدهای اعتباری ما به پایان برسد، قطعا از شماره های جدید واگذار خواهیم کرد.

 مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است پس از پایان رنج صفر بار دیگر کدهایی مثل یک و دو واگذار شود، خاطر نشان کرد: در حال حاضر ظرفیت برای واگذاری سیم کارت های دائمی موجود است و پس از اتمام ظرفیت هم مانند کدهای اعتباری که با کد 990 شروع به خدمات دهی کردیم ممکن است کدهای جدیدی را واگذار کنیم که به هرحال در آن زمان این کدها اعلام خواهد شد.

 

منبع: نمناک


ایسنا - سیم‌کارت‌های جدید با چه کدی واگذار می‌شوند؟
isna.ir/fa/news/.../سیم-کارت-های-جدید-با-چه-کدی-واگذار-می-شوند
۱۸ ساعت پیش - ّبه گزارش ایسنا، طی سالهای اخیر واگذاری سیم کارتهای همراه اول به گونه‌ای بوده که با به پایان رسیدن واگذاری کدهای قدیمی مانند کدهای 1 و2 علاقمندان ...
سیم‌کارت‌های جدید با چه کدی واگذار می‌شوند؟ - شهرخبر
www.shahrekhabar.com/analysis/1449290820766787
۱۲ ساعت پیش - ّبه گزارش ایسنا، طی سالهای اخیر واگذاری سیم کارتهای همراه اول به گونه‌ای بوده که با به پایان رسیدن واگذاری کدهای قدیمی مانند کدهای 1 و2 علاقمندان ...
سيم‌کارت‌هاي جديد با چه کدي واگذار مي‌شوند؟ - آخرین نیوز
www.akharinnews.com/.../88809-سيم‌کارت‌هاي-جديد-با-چه-کدي-واگذار-مي‌...
۱۱ ساعت پیش - ایسنا: طي سالهاي اخير واگذاري سيم کارتهاي همراه اول به گونه‌اي بوده که با به پايان رسيدن واگذاري کدهاي قديمي مانند کدهاي 1 و2 علاقمندان خريد اين نوع ...
همراه اول - راهنمای سیم کارت دائمی
https://www.mci.ir/web/guest/products
"تعداد ثبت نام برای هر متقاضی نامحدود و واگذاری به روز و بر اساس ظرفیت ... مشترکین تلفن همراه می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی همراه اول ازخدمات ذیل استفاده نمایند. ۱. ... با کد ۳۳،تغییر نام با کد ۳۲، وصل تلفن با کد ۳۷، تعویض سیم کارت با کد ۳۸، ... با توجه به اینکه سیم کارت دایمی جدید فاقد تضمین است، لذا مشترکین جهت ...
همراه اول - نحوه استفاده از كارت شارژ
https://www.mci.ir/to-use-charge-card
مشترکین می توانند ازطریق سیم کارت اعتباری با شماره ۴۴۴ تماس و از باقیمانده اعتبار ... بیش از ۴بار خطا در ورود رمز ، سیم کارت شما قفل شده و وارد لیست سیاه می شود.
سیم کارت های جدید با چه کدی واگذار می شوند؟ - خبر فارسی
khabarfarsi.com/n/15096240
۱۲ ساعت پیش - به گزارش ایسنا، طی سالهای اخیر واگذاری سیم کارتهای همراه اول به گونه ای بوده که با به پایان رسیدن واگذاری کدهای قدیمی مانند کدهای 1 و2 علاقمندان ...
سیم‌کارت‌های جدید با چه کدی واگذار می‌شوند؟ - رسانه ی خبری ...
isna.rasanetv.ir/page-644326.html
ّبه گزارش ایسنا، طی سالهای اخیر واگذاری سیم کارتهای همراه اول به گونه‌ای بوده که با به پایان رسیدن واگذاری کدهای قدیمی مانند کدهای 1 و2 علاقمندان خرید این نوع سیم ...
سیم کارت های جدید با چه کدی واگذار می شوند؟ - تی نیوز
tnews.ir/news/A1A353200911.html
۱۲ ساعت پیش - ایسنا: طی سالهای اخیر واگذاری سیم کارتهای همراه اول به گونه‌ای بوده که با به پایان رسیدن واگذاری کدهای قدیمی مانند کدهای 1 و2 علاقمندان خرید این نوع ...
سیم‌کارت‌های جدید با چه کدی واگذار می‌شوند؟
news.sahamyab.com/news/read/1072101
۶ ساعت پیش - سیم‌کارت‌های جدید با چه کدی واگذار می‌شوند؟ ... کد خبر: ۶۷۷۸۶ ... خبر اقتصادی - طی سالهای اخیر واگذاری سیم کارتهای همراه اول به گونه‌ای بوده که با به ...
پاسخ مدیر عامل همراه اول سیم‌کارت‌های جدید با چه کدی واگذار ...
reactorphysics-ba.atrimblog.ir/.../پاسخ+مدیر+عامل+همراه+اول+سیم‌کارت‌های...
پاسخ مدیر عامل همراه اول :سیم‌کارت‌های جدید با چه کدی واگذار می‌شوند؟ مدير عامل ... همراه منجر می شود . روشهای چاپ کارت با پرینتر PVC تنوع کار را بالا و جذاب تر می کند .
سیم‌ کارت‌ های جدید با کدام کد می آیند؟ - پایگاه خبری خلیج ...
pgnews.ir/module/news/57031/
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی درباره سیم کارتهای دائمی همراه اول گفت: در این حوزه هنوز از رنج شماره‌های ... صدوقی درباره سیم کارتهای کد 0912 نیز اظهار کرد: در حال حاضر واگذاری این ... و هنوز حدود نیمی از سیم کارتهایی که با پیش شماره 0 ارائه می شوند باقی است.
اهر خبر (اهر نیوز) » سیم‌ کارت‌ های جدید با کد ۰۹۹۰ می‌ آیند
www.aharnews.ir/30116/سیم‌-کارت‌-های-جدید-با-کد-۰۹۹۰/
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی درباره سیم کارتهای دائمی همراه اول گفت: در این حوزه هنوز از رنج شماره‌های ... در حال حاضر واگذاری این سیم کارتها نیز با پیش شماره‌های ۰ و ۹ صورت می گیرد و هنوز حدود نیمی از سیم کارتهایی که با پیش شماره ۰ ارائه می شوند باقی است.
کد های مخفی موبایل - ترفند های اپراتور همراه اول - Blogfa
code2020.blogfa.com/cat-2.aspx
صدوقی با اشاره به طرح جدید افزایش ظرفیت آنتن دهی شبکه تلفن همراه در تهران ... صدوقی در ادامه با تشریح واگذاری سیم کارتهای همراه اول گفت: در سال 86 معادل 9 میلیون ... و 8 هزار بوده است و پیش بینی می شود در سال جاری 3.5 میلیون سیم کارت واگذار شود ...
برچسب ها - سیم کارت دائمی - عصر ایران
www.asriran.com/fa/tag/1/سیم%20کارت%20دائمی
به حجاج دارای سیم کارت دائمی همراه اول ارسال می... کد خبر: ۴۱۹۹۵۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۷/۰۶. سیم‌ کارت‌ های جدید باکدام کد می آیند؟ ... حاضر واگذاری این سیم کارتها نیز با پیش شماره های... کد خبر: .... مرحله ای قیمت سیم کارت برخوردار شوند پرداخت دو مرحله.
بیشتر بدانید - خرید سیم کارت| فروش سیم کارت
912sim.ir/blog.html
۲۳ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تمامی مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری و دیتای رایتل میتوانند با خرید ... سیم کارت ما اقدام به تاسیس دفتر پیشخوان دولت گرفت که این دفتر با کد 72161868 آغاز به کار کرد. ... مجبور به تعویض سیم کارت خود در دفاتر پیشخوان دولت می شوند. ... کدها برای دارندگان سیم کارت های ایرانسل و همراه اول می باشد.
پایگاه اطلاع رسانی سیم کارت و تلفن همراه
0938.blogfa.com/
توجه: در همه ی کد ها به جز 0912 سیم کارت اعتباری و دائمی با یک کد عرضه می شود. .... بر اساس جدول تعرفه خدمات همراه اول نرخ جدید خدمات به شرح ذیل می باشد: .... Aشماره واگذار و دایر نشده باشد B دایورت اشباه صورت گرفته باشد C سیم کارت سلب امتیاز و ...
0990 رنج جدید شماره‌های همراه اول - فاوا نیوز
www.favanews.com/12955/0990-رنج-جدید-شماره‌های-همراه-اول
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی درباره سیم کارتهای دائمی همراه اول گفت: در این حوزه هنوز از رنج شماره‌های ... صدوقی درباره سیم کارتهای کد ۰۹۱۲ نیز اظهار کرد: در حال حاضر واگذاری این سیم ... و هنوز حدود نیمی از سیم کارتهایی که با پیش شماره ۰ ارائه می شوند باقی است.
سیم کارت های جدید با چه کدی واگذار می شوند؟ - آکا
www.akairan.com/havades-akhbar/.../news20151257542923661.html
۱۲ ساعت پیش - ّطی سالهای اخیر واگذاری سیم کارتهای همراه اول به گونه‌ای بوده که با به پایان رسیدن واگذاری کدهای قدیمی مانند کدهای 1 و2 علاقمندان خرید این نوع سیم ...
سیم‌کارت‌های جدید با چه کدی واگذار می‌شوند؟ | ایسنا
vista.ir/news/25722680/سیم‌کارت‌های-جدید-با-چه-کدی-واگذار-می‌شوند؟
۱۶ ساعت پیش - ّبه گزارش ایسنا، طی سالهای اخیر واگذاری سیم کارتهای همراه اول به گونه‌ای بوده که با به پایان رسیدن واگذاری کدهای قدیمی مانند کدهای 1 و2 علاقمندان ...
افتانا - سیم‌کارت های قدیمی همراه اول تعویض می شود
www.aftana.ir/fa/.../news/.../سیم-کارت-های-قدیمی-همراه-اول-تعویض-می-ش...
۳ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - سیم کارت یک میلیون و ۸۰۰ هزار مشترک همراه اول در استان تهران و البرز قدیمی (TCI) است و باید تعویض شود که همراه اول طی ۴ ماه آینده، با فرستادن پیک به در منازل و به ... است که خدمات جدید ارزش افزوده همراه اول روی سیم‌کارت‌های جدید ارائه می‌شوند. ... دارد؛ ضمن اینکه حتی در کد تازه واگذار شده ۷ نیز سیم کارت TCI وجود دارد.
سيم‌کارت‌هاي جديد با چه کدي واگذار مي‌شوند؟
iruni.ir/news/148325
۱۲ ساعت پیش - طي سالهاي اخير واگذاري سيم کارتهاي همراه اول به گونه‌اي بوده که با به پايان ... 8 و9 نيز متوقف شده و سيم‌کارت‌هاي جديد تنها با کد 0 وارد بازار مي‌شوند.
اجتماعی » سیم‌ کارت‌های جدید با کد 0990 می‌آیند
www.khabar.pichak.net/اجتماعی/سیم‌_کارت‌های_جدید_با_کد_0990_می‌آیند
وی درباره سیم کارتهای دائمی همراه اول گفت: در این حوزه هنوز از رنج شماره‌های قبلی ما ... صدوقی درباره سیم کارتهای کد 0912 نیز اظهار کرد: در حال حاضر واگذاری این سیم ... می گیرد و هنوز حدود نیمی از سیم کارتهایی که با پیش شماره 0 ارائه می شوند باقی است.
روش ثبت کد ملی برای سیم کارت ها تا ده روز دیگر - mcipin
www.blog.mcipin.ir/archives/2513
۶ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - همچنین ایرانسلی ها می توانند به صورت رایگان با شماره ۷۲۲ تماس بگیرند. لطفا تا ده روز دیگر اگر اقدام نکنید سیم کارت شما قطع می شود . ... دوتا خط همراه اول دارم که به نام خودم چون کد ملی ندارم قرار است سیم کارت هایم قطع ... جواد جدیدی ... همزمان با دهه فجر 224 پورت دیتا واگذار می شود توییتر و جمع‌آوری داده‌های تلفن‌های همراه.
سیم کارت های جدید با کد 0903 - صنعت نویس | SanatNevis
sanatnevis.com/اخبار/ارتباطات-و.../1013-سیم-کارت-های-جدید-با-کد-093...
۶ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به دنبال واگذاری رنج جدید شماره تلفن همراه به ایرانسل تا چندی دیگر سیم‌کارتهایی با کد 0903 وارد بازار می شوند. ... اعتباری همراه اول خبر داده و اعلام کرده بود شماره‌های جدید خطوط اعتباری همراه اول به زودی با کد 0990 وارد بازار خواهد شد.
سیم کارت های 0990 همراه اول وارد بازار می شود
www.takmoj.com/4768/simkarhay-0990-hamrah-aval.html
صفحه اصلی اخبار روز اخبار جامعه سیم کارت های ۰۹۹۰ همراه اول وارد بازار می شود ... پس در کل کشور از رنج جدیدی که با کد ۰۹۹۰ در اختیار ما قرار گرفته واگذار خواهند شد.
پاسخگویی تخصصی به سوالات و مشکلات سیمکارتهای همراه ...
www.ir-tci.org › ... › اپراتور های تلفن همراه › همراه اول
۲۴ مرداد ۱۳۸۸ ه‍.ش. - 100+پست - ‏89 نویسنده
یک سوال داشتم که سیم کارت های همراه اول که با کد 8 شروع می شود در پیش ..... یعنی اگر برای خط شما سیمکارت جدید صادر شده باشد و واگذار شده باشد، ...
سیم‌کارت‌های جدید با چه کدی واگذار می‌شوند؟ - Monitor News
monitor.shafaqna.com/FA/IR/2684567
۱۱ ساعت پیش - طی سال های اخیر واگذاری سیم کارت های همراه اول به گونه ای بوده که با به پایان رسیدن واگذاری کدهای قدیمی مانند کدهای ۱ و۲ علاقمندان خرید این نوع سیم ...
همراه اول برای دریافت محدوده شماره های جدید به رگولاتوری ...
digiato.com/article/2015/04/25/همراه-اول-برای-دریافت-محدوده-شماره-های/
۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - همراه اول برای دریافت محدوده شماره های جدید به رگولاتوری درخواست داد ... که با پایان شماره های موبایل با پیش شماره 091 روبرو می شود و مشترکان جدید ... ناگفته نماند که شماره های واگذار نشده کد 8 و 9 سال قبل به پایان رسید، و اپراتور اول با آغاز 20 ... سیم کارت های 0912 با کد یک و دو در بازار تهران بیش از 10 برابر قیمت ...
پرسشهاي متداول - سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي
www.cra.ir/Portal/View/Page.aspx?PageId=62046086...
۶ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - واگذاري شناسه شيء OID .... پاسخ ۱ :با مركز تماس ۹۹۹۰ (از خط همراه اول) و ۰۹۱۲۹۹۹۰ (از ساير خطوط) تماس ... نكته : كد مذكور يك كد ۷ تا ۲۰ رقمي بوده و با كد پيگيري متفاوت است. .... مشتركين تلفن همراه در صورت مفقود شدن سيم كارت، مي توانند با مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطي تقاضاي قطع و دريافت سيم كارت جديد نمايند.
سيم‌کارت‌هاي جديد با کد 0990 مي‌آيند - روزنامه آفرینش
afarineshdaily.ir/afarinesh/News.aspx?NID=147574
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وي درباره سيم کارتهاي دائمي همراه اول گفت: در اين حوزه هنوز از رنج شماره‌هاي ... در حال حاضر واگذاري اين سيم کارتها نيز با پيش شماره‌هاي 0 و 9 صورت مي گيرد و هنوز حدود نيمي از سيم کارتهايي که با پيش شماره 0 ارائه مي شوند باقي است.
سيم كارت هاي جديد با كد 0990 مي آيند
www.magiran.com/npview.asp?ID=3207200
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وي درباره سيم کارت هاي دائمي همراه اول گفت: در اين حوزه هنوز از رنج ... صدوقي درباره سيم کارت هاي کد 0912 نيز اظهار کرد: در حال حاضر واگذاري اين سيم کارت ... حدود نيمي از سيم کارت هايي که با پيش شماره صفر ارائه مي شوند، باقي است.
پاسخ مدیر عامل همراه اول :سیم‌کارت‌های جدید با چه کدی واگذار ...
onliinenews.poosms.ir/page-160890.html
ّبه گزارش ایسنا، طی سالهای اخیر واگذاری سیم کارتهای همراه اول به گونه‌ای بوده که با به ... پو اس ام اس : پاسخ مدیر عامل همراه اول :سیم‌کارت‌های جدید با چه کدی واگذار می‌شوند؟
همراه اول سیم کارت دائمی با کد 020 واگذار می کند - پارس
www.parsnews.com/.../228667-همراه-اول-سیم-کارت-دائمی-با-کد-واگذار-م...
۲۰ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شماره هاي جديد كه از رنج 0912020 سيم كارت هاي دائمي همراه اول است، همراه با ... تر كه در سامانه گلچين اپراتور اول موجود است، با قيمت مصوب، عرضه مي شود.
سیم‌کارت‌های جدید با چه کدی واگذار می‌شوند - خبر - چیتوا
economic.chitva.com/news/.../سیم-کارت-های-جدید-با-چه-کدی-واگذار-می-...
۱۱ ساعت پیش - طی سالهای اخیر واگذاری سیم کارتهای همراه اول به گونه ای بوده که با به پایان رسیدن واگذاری کدهای قدیمی مانند کدهای ۱ و۲ علاقمندان خرید این نوع سیم ...
واگذاری سیم کارت دائمی همراه اول با کد 020 | مجله فناوری | مگیت
magit.ir/news-aricle/واگذاری-سیم-کارت-دائمی-همراه-اول-با-کد-020/
شماره های جدید که از رنج ۰۹۱۲۰۲۰ سیم کارت های دائمی همراه اول است، همراه با رنج های قدیمی تر که در سامانه گلچین اپراتور اول موجود است، با قیمت مصوب، عرضه می شود.
سیم‌کارت‌های 0903 وارد بازار می‌شوند - بینانیوز
www.binanews.ir › علم و فناوري
رتبه: ۵ - ‏۱ رأی
حال با انجام این مراحل، گویا رنج جدید شماره ها به این دو اپراتور واگذار شده و به گفته ... کرده بود شماره‌های جدید خطوط اعتباری همراه اول به زودی با کد ۰۹۹۰ وارد بازار خواهد شد. ... برای توقف مسابقات و جوایز اپراتورهای موبایل · سیم کارت های اضافی قطع می‌شوند ...
پلی نما- کد سیم کارتهای جدید همراه اول چند است؟
playnama.ir/news/4509/9
۶ ساعت پیش - حال مدتی است از سوی اپراتور واگذاری کدهای 8 و9 نیز متوقف شده و سیم کارت های جدید تنها با کد 0 وارد بازار می شوند. حال این سوال وجود دارد که پس از ...
راهنماي استفاده از همراه بانك - بانک ملی ایران
www.bmi.ir/fa/bmilearnsshow.aspx?sid=4
1-2-3) براي دريافت رمز حساب مي بايست با مراجعه به يكي از شعب بانك ملي ايران ... بروز رساني اطلاعات و ثبت حساب جديد هر دو باعث مي شود تا تمامي سرويسهايي كه بر روي ... در صورتی که بخواهید از سیم کارت دیگری در گوشی تلفن همراه خود استفاده ... در اين فرم، شما بايد كد شباي حساب مقصد را به صورت دو رقم اول و بعد چهار رقم، چهار ...
کد ها ی مخفی - هرچی بخوای با من
hossein0913035.blogsky.com/1391/11/24/post-6/
مشترکان سیم کارت‌های اعتباری همراه اول از طریق تماس با تلفن گویای 444 .... به روز شدن واگذاری سیمکارت اعتباری همراه اول ... فلاح اصغری درباره اعمال نرخ جدید تعرفه پیام سیم کارت‌های اعتباری نیز گفت: این .... همراه در مرحله اول برای مشترکان سیم کارت‌ های دایمی با کد 0912 فعال می‌ شود و هزینه ثابت ماهیانه سرویس GPRS حذف شد.
آی سیم | سیم کارت|سیم کارت همراه اول|خرید سیم کارت|فروش ...
0912sim.ir/tag/آی-سیم/
همراه اول سیم کارت های خود را با پیش شماره های ۰۹۱۰ , ۰۹۱۱ ,… ... سیم کارت isim با پشتیبانی شرکت ایرانسل عرضه می شود. ... آی سیم خطی نو در ارتباط با پیش شماره جدید ۰۹۰۲ ... آغاز واگذاری سیم کارت اعتباری ۰۹۹۰ · فروش سیم کارت ماهواره ای کلاهبرداری است ... مریم در اپلیکیشن فیلم نت برای مشترکین همراه اول; محبی در ۰۹۱۲ کد ۷ ...
سیم‌کارت‌های جدید با چه کدی واگذار می‌شوند؟ | خبرخوان ساعت صفر
saatsefr.com/fa/news/.../سیم‌کارت‌های-جدید-با-چه-کدی-واگذار-می‌شوند؟/
۱۰ ساعت پیش - طی سالهای اخیر واگذاری سیم کارتهای همراه اول به گونه‌ای بوده که با به پایان رسیدن واگذاری کدهای قدیمی مانند کدهای 1 و2 علاقمندان خرید این نوع سیم ...
موضوع: همراه اول سیم کارت دائمی با کد 020 واگذار می کند - ...
www.pat-o-mat.com › انجمن تخصصی موبایل › اخبار و امکانات سیمکارت
۲۰ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شماره های جدید اپراتور اول با همان قیمتهای. ... موضوع: همراه اول سیم کارت دائمی با کد 020 واگذار می کند ... سيم كارت هاي دائمي همراه اول است، همراه با رنج هاي قديمي تر كه در سامانه گلچين اپراتور اول موجود است، با قيمت مصوب، عرضه مي شود.
سیم‌کارت‌های جدید با چه کدی واگذار می‌شوند؟ :: انتخاب - Like
www.pajvak.com/main/.../سیم-کارت-های-جدید-با-چه-کدی-واگذار-می-شوند
۹ ساعت پیش - طی سالهای اخیر واگذاری سیم کارتهای همراه اول به گونه‌ای بوده که با به پایان ... 8 و9 نیز متوقف شده و سیم‌کارت‌های جدید تنها با کد 0 وارد بازار می‌شوند.
سیم‌کارت‌های جدید با چه کدی واگذار می‌شوند؟ - راه فردا
www.rahefarda.com › اخبار اقتصادی
۱۱ ساعت پیش - ایسنا: طی سالهای اخیر واگذاری سیم کارتهای همراه اول به گونه‌ای بوده که با به پایان رسیدن واگذاری کدهای قدیمی مانند کدهای 1 و2 علاقمندان خرید این نوع ...
راهنمای سیم کارت دائمی | شرکت مخابرات استان لرستان
eservice.tcl.co.ir/fa/hamrah/daem/rahnama
متقاضیان سیم کارت هم اکنون می توانند به یکی از2 روش حضوری (دفاترخدمات ارتباطی )و غیرحضوری (سایت همراه اول) جهت ثبت نام و دریافت سیم کارت اقدام نمایند. تعداد ثبت نام برای هرمتقاضی نامحدود و واگذاری به روز وبراساس ظرفیت شبکه و ... وصل تلفن با کد 37، تعویض سیم کارت با کد 38، هزینه دایری مجدد با کد 41، برقراری پیام ...
امور مشترکین همراه اول - کامترونت
www.comtronet.ir/ePishkhan/hamrah_1.htm
2) ثبت نام و واگذاری: ... 2- آخرين قبض پرداختي مي تواند سيم كارت جديدي دريافت نمایند . ... نظر براي اينكه مجدداً خط مورد نظر وصل شود با پرداخت قبض و پر كردن فرم وصل آبونمان در دفتر کامترونت مي توان خط مورد نظر را وصل نمود . .... فعال سازي PIN CODE سيم كارت و قفل رمز دار گوشي سو استفاده هاي احتمالي در صورت سرقت يا مفقودي ...
سايت اصلي - راهنمای سیم‌کارت دائمی - مخابرات استان هرمزگان
www.tcih.ir/index.aspx?siteid=1&pageid=189
مشترکین تلفن همراه می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی همراه اول از خدمات ذیل استفاده نمایند. ... متقاضیان سیم کارت هم اکنون می توانند به یکی از 2 روش حضوری (دفاتر خدمات ... سیم کارت دایمی جدید: فاقد تضمین اولیه بوده و برای مشترک در پایان دوره 2ماهه ... و سیم کارت واگذار شده در آن شهر قابل تحویل خواهد بود) و ارائه شماره سریال و کد ...
سیم‌کارت‌های جدید با چه کدی واگذار می‌شوند؟ - آخرين اخبار روز
www.bwinnerharbor.com/news/3163503-سیم‌کارت‌های-جدید-با-چه-کدی-وا...
۱۲ ساعت پیش - ایسنا: طی سالهای اخیر واگذاری سیم کارتهای همراه اول به گونه‌ای بوده که با به پایان رسیدن واگذاری کدهای قدیمی مانند کدهای 1 و2 علاقمندان خرید این نوع ...
یادگار - همراه اول اعتباری
yaaadegaar.blogfa.com/page/26
شرکت همراه اول درراستای تکریم ارباب رجوع نسبت به ارائه خدمات بهینه و توسعه سرویس دهی ... مشترکین می توانندازطریق سیم کارت اعتباری باشماره 444 تماس برقرارنموده و ... نام غیر حضوری توسط متقاضی انتخاب گردیده و سیم کارت واگذار شده درآن شهرقابل .... با فعال بودن این سرویس رویت شماره تلفن تماس گیرنده امکانپذیر می شود .
سیم‌کارت‌ جدید با چه‌ کُدی واگذار می‌شود؟ | اخبار شمال - اخبار ...
news.shomalgardi.com/.../news/.../سیم‌کارت‌-جدید-با-چه‌-کُدی-واگذار-می‌...
۷ ساعت پیش - طی سالهای اخیر واگذاری سیم کارتهای همراه اول به گونه‌ای بوده که با به پایان ... 8 و9 نیز متوقف شده و سیم‌کارت‌های جدید تنها با کد 0 وارد بازار می‌شوند.
روند صعودی قیمت سیم کارت
sobhetehran.com/fa/pages/?cid=32497
سیر صعودی قیمت سیم‌کارت‌های همراه اول در بازار همچنان ادامه دارد. ... ترتیب با قیمت‌هایی بالغ بر ۷۰۰ و ۶۰۰ هزار تومان در بازار واگذار می‌شوند و برای کد شش هم قیمتی ... اما سیم‌کارت‌هایی با کد‌های به نسبت جدید قیمت متعادل‌تری دارند و در میان آنها سیم‌کارت کد هفت در صورت صفر‌ ... وضعیت سیم کارت های با نام و نشان غیر معتبر مشخص می شود
سیم کارت دائمی (آی سیم) - ایرانسل
irancell.ir/portal/home/?50558/...
با پرداخت هزینه ماهانه اندکی، می توانید از تمام مزایای استفاده از تلفن همراه بهره‌مند ... های شما بر اساس نرخ های تعیین شده در برگه های تعرفه این طرح محاسبه می شوند. ... برای تبدیل سیم‌کارت خود کافیست با شماره گیری کد دستوری *۷# ابتدا حساب خود را ... خریداری سیم کارت های دائمی (آی سیم) ایرانسل با قیمت ۱۲۰,۰۰۰تومان و به همراه ۵۰,۰۰۰ ...
ایرانسل - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/ایرانسل
۴ شماره‌ها; ۵ سیم کارت‌های آی سیم; ۶ ایرانسل و نسل سوم; ۷ وایمکس ایرانسل ... ۹ نانو سیم کارت; ۱۰ حمایت‌های مالی; ۱۱ پوشش شبکه; ۱۲ ایرانسل و نسل چهارم تلفن همراه; ۱۳ طرح های ... مشترکین اعتباری و دائمی با شماره گیری کد*۵۵۵*۴# تنظیمات گوشی خود راازطریق ... این سیم کارت‌ها با کارت مالکیت رسمی ارائه می‌شوند. ... همراه اول · رایتل · تالیا ...
تازه ها آنلاین- سیم‌ کارت‌های جدید با کد 0990 می‌آیند
www.tazehaonline.com/fa/detail.aspx?id=87351
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی درباره سیم کارتهای دائمی همراه اول گفت: در این حوزه هنوز از رنج شماره‌های ... صدوقی درباره سیم کارتهای کد 0912 نیز اظهار کرد: در حال حاضر واگذاری این ... و هنوز حدود نیمی از سیم کارتهایی که با پیش شماره 0 ارائه می شوند باقی است.
قیمت سیم کارت همراه اول کد 7 | جدید 94
newdownloadnews.in › دسته‌بندی نشده
۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فعالان بازار سیم‌کارت، این روزها سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول که با کد… ... سیم کارت های همراه اول همچنان بر اساس کدهای خود قیمت گذاری می شوند. .... اما در سیم کارتهای جدید که اغلب با کدهای 8، 9 و صفر واگذار می‌شوند، میزان ودیعه …
سیم‌کارت‌های جدید با کد ۰۹۹۰ می‌آیند - ساعت24
www.saat24.com/news/87753/سیم-کارت-های-جدید-با-کد-۰۹۹۰-می-آیند
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی درباره سیم کارتهای دائمی همراه اول گفت: در این حوزه هنوز از رنج شماره‌های ... صدوقی درباره سیم کارتهای کد ۰۹۱۲ نیز اظهار کرد: در حال حاضر واگذاری این سیم ... و هنوز حدود نیمی از سیم کارتهایی که با پیش شماره ۰ ارائه می شوند باقی است.
سیم کارت های جدید با چه کدی واگذار می شوند - باخبران
www.bakhabaran.com/.../سیم-کارت-های-جدید-با-چه-کدی-واگذار-می-شوند...
۱۰ ساعت پیش - طی سال‌های اخیر واگذاری سیم‌کارت‌های همراه اول به گونه‌ای بوده که با به پایان رسیدن واگذاری کدهای قدیمی مانند کدهای ۱ و۲ علاقمندان خرید این نوع ...
ثبت نام اینترنتی سیم کارت دلخواه شما در سایت همراه اول - برسام
barsam.ir/archive/ثبت-نام-اینترنتی-سیم-کارت-دلخواه-شما-در/
۲۰ بهمن ۱۳۸۹ ه‍.ش. - همراه اول هم اكنون با واگذاري حدود 42 ميليون سيم كارت دائمي و اعتباري بزرگترين ... 10 وصله جدید بر روی محصولات مایکرسافت ... سلام سیم کارت با شماره دلخواه خودم می خوام باید چی کار کنم .... شماره8989 ارسال میکنم خطا میده که”مشترگ گرامی کد آهنگ وارد شده صحیح نمی باشد” ..... iPhone 7 در ۵ نمونه اولیه آزمایش می شود!
سیم کارت های جدید با کد 0990 - شفا آنلاین
shafaonline.ir/fa/news/72820/سیم-کارت-های-جدید-با-کد-0990
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی درباره سیم کارتهای دائمی همراه اول گفت: در این حوزه هنوز از رنج شماره‌های قبلی ما تا حدی باقی مانده و از کد ۰۹۱۱ تا ۰۹۱۸ شماره‌هایی برای واگذاری باقی است و اگرچه این تعداد محدود است اما فعلا واگذاریهای ما از همین رنج صورت می گیرد. برچسب ها: همراه اول ، سیم ... کودکان سرطانی بدحال در بیمارستانها پذیرش نمی شوند (۲ نظر).
سیم‌کارت‌های جدید با چه کدی واگذار می‌شوند؟ - تحیری دات کام
tahayori.com/سیم‌کارت‌های-جدید-با-چه-کدی-واگذار-می.html
۱۱ ساعت پیش - به گزارش پایتخت ، طی سالهای اخیر واگذاری سیم کارتهای همراه اول به گونه‌ای بوده که با به پایان رسیدن واگذاری کدهای قدیمی مانند کدهای ۱ و۲ علاقمندان ...
سیم‌کارت‌​ جدید ​با​ چه کدی​ واگذار می‌شوند
www.sahaman.com/سیم‌کارت‌​-جدید-​با​-چه-کدی​-واگذا/
۱۰ ساعت پیش - طی سالهای اخیر واگذاری سیم کارتهای همراه اول به گونه‌ای بوده که با به پایان رسیدن واگذاری کدهای قدیمی مانند کدهای 1 و2 علاقمندان خرید این نوع سیم ...
چه فرقی بین سیم کارت 129 و 169 هزار تومانی همراه اول می باشد
www.kartpin.ir/چه-فرقی-بین-سیم-کارت-129-و-169-هزار-تومانی-همر/
۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اما در سیم کارتهای جدید که اغلب با کدهای 8، 9 و صفر واگذار می‌شوند، میزان ... شده خود را با کد 0912 نداشته باشد می تواند سیم کارت دائمی همراه اول با ...
سیم‌کارت‌های جدید با چه کدهایی واگذار می‌شوند؟ | ایراتو
irato.ir/fa/news/1773980/سیم‌کارت‌های-جدید-با-چه-کدهایی-واگذار-می‌شوند؟/
۱۳ ساعت پیش - ّبه گزارش ایسنا، طی سالهای اخیر واگذاری سیم کارتهای همراه اول به گونه‌ای بوده که با به پایان رسیدن واگذاری کدهای قدیمی مانند کدهای 1 و2 علاقمندان ...
مقاله راهنمای خدمات سیم کارت دائمی همراه اول [آرشیو] - سایت علمی ...
www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-114720.html
۲۳ اسفند ۱۳۸۹ ه‍.ش. - در این مقاله سعی دارم تا راهنمای خدمات سیم کارت دائمی همراه اول رو براتون قرار دهم. ... اعلام مفقودی ودریافت سیم کارت جدید ... مشترکین تلفن همراه دایمی برای دریافت راهنمای خدمات ذیل می توانند با سامانه ... ثبت نام و واگذاری ... در صورتی که کد PUK، 3 مرتبه به اشتباه وارد شود سیم کارت سوخته و غیر قابل استفاده خواهد شد.
سیم کارتهای دایمی با کد 020 عرضه می‌شود
hashemihamrah.simcart.com/news/.../سیم-کارتهای-دایمی-با-کد-020-عر...
۲۱ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شماره های جدید اپراتور اول با همان قیمتهای مصوب سیم کارتهای دائمی به متقاضیان ... شماره هاي جديد كه از رنج 0912020 سيم كارت هاي دائمي همراه اول است، همراه با رنج هاي قديمي تر كه در سامانه گلچين اپراتور اول موجود است، با قيمت مصوب، عرضه مي شود. ... پیش از این کدهای 1 تا 8 را برای سیم کارتهای دائمی واگذار کرده بود.
سیم‌کارت‌های جدید با چه کدی واگذار می‌شوند؟ - kodoom.com ...
news.kodoom.com/.../سیم-کارت-های-جدید-با-چه-کدی-واگذار/story/54175...
۲ روز پیش - ّبه گزارش ایسنا، طی سالهای اخیر واگذاری سیم کارتهای همراه اول به گونه ای بوده که با به پایان رسیدن واگذاری کدهای قدیمی مانند کدهای ۱ و۲ علاقمندان ...
همراه اول برای دانشجویان سیم کارت ویژه ای دارد | مای تک
www.mytech.ir › گوشی موبایل
۱۶ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سیم کارت جدید همراه اول، که موسوم به سیم کارت دانشجویی است، از اوایل سال 1393 در ... یکسان با سایر اپراتورها و خود همراه اول می باشد فقط با سیم کارت های دانشجو می ... می باشد طبیعتا این سیم کارت باید به صورت اعتباری واگذار شود اما هنوز خبری ... برای جمعه ها هم که خواستی رایگان بشه باید یک کدی رو وارد کنی .
سیم‌ کارت‌ هایی با پیش شماره جدید می‌ آیند | آی تی اس ان
www.itsn.ir/?p=34509
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی درباره سیم کارتهای دائمی همراه اول گفت: در این حوزه هنوز از رنج شماره‌ های قبلی ما تا حدی باقی مانده و از کد ... صدوقی درباره سیم کارتهای کد ۰۹۱۲ نیز اظهار کرد: در حال حاضر واگذاری این سیم کارتها نیز با پیش شماره‌ های ۰ و ۹ صورت می گیرد و هنوز حدود نیمی از سیم کارتهایی که با پیش شماره ۰ ارائه می شوند باقی است.
سیم کارت های جدید همراه اول با کد 0990 - جدید 94 -گهر
gahar.ir/سیم-کارت-های-جدید-همراه-اول-با-کد-0990/
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به تازگی خبرهایی مبنی بر عرضه سیم کارت های جدید همراه اول شنیده می شود. ... خود را با واگذاری رنج جدید شماره به همراه اول اعلام کرد و بر این اساس سیم ... گیرد و هنوز حدود نیمی از سیم کارتهایی که با پیش شماره ۰ ارائه می شوند باقی است.
مدیرعامل اپراتور اول: سیم کارت های جدید با کد 0990 می آیند
vazeh.com/.../مدیرعامل-اپراتور-اول-سیم-کارت-های-جدید-با-کد-0990-می-آ...
۲۳ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مدیرعامل اپراتور اول: سیم کارت های جدید با کد 0990 می آیند-مدیرعامل شرکت ... مقررات ارتباطات موافقت خود را با واگذاری رنج جدید شماره به همراه اول اعل. ... و هنوز حدود نیمی از سیم کارتهایی که با پیش شماره 0 ارائه می شوند باقی است.
سیم‌ کارت‌های جدید با کد 0990 می‌آیند - واضح
vazeh.com/n10755458/سیم‌-کارت‌های-جدید-با-کد-0990-می‌آیند
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سیم‌ کارت‌های جدید با کد 0990 می‌آیند مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار از موافقت سازمان تنظیم مقررات ارتباطات برای واگذاری رنج جدید شماره به همراه اول خبر داد. ... حدود نیمی از سیم کارتهایی که با پیش شماره 0 ارائه می شوند باقی است.
همراه اول سیم کارت دائمی با کد 020 واگذار می کند - انجمن های ...
www.iranjoman.com › ... › اپراتور های تلفن همراه › همراه اول
۲۰ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 1 پست - ‏1 نویسنده
همراه اول سیم کارت دائمی با کد 020 واگذار می کند فناوری اطلاعات > فناوری ... اول با همان قیمتهای مصوب سیم کارتهای دائمی به متقاضیان عرضه می شود. ... شماره هاي جديد كه از رنج 0912020 سيم كارت هاي دائمي همراه اول است، همراه با رنج هاي ...
همراه اول سیم کارت دائمی با کد 020 واگذار می کند - دانشگاه ...
www.ssu.ac.ir/cms/index.php?id=156&tx_ttnews%5Btt_news%5D...
۲۸ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - همراه اول سیم کارت دائمی با کد 020 واگذار می کند ... شماره های جدید اپراتور اول با همان قیمتهای مصوب سیم کارتهای دائمی به متقاضیان عرضه می شود. ... هاي قديمي تر كه در سامانه گلچين اپراتور اول موجود است، با قيمت مصوب، عرضه مي شود.
سیم کارت های جدید همراه اول با کد ۰۹۹۰ - انجمن نگاه دانلود ...
forum.negahdl.com › ... › همراه اول و ایرانسل و تالیا و ...
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به تازگی خبرهایی مبنی بر عرضه سیم کارت های جدید همراه اول شنیده می شود. ... خود را با واگذاری رنج جدید شماره به همراه اول اعلام کرد و بر این اساس سیم ... گیرد و هنوز حدود نیمی از سیم کارتهایی که با پیش شماره ۰ ارائه می شوند باقی است.
همراه اول سیم کارت دائمی با کد ۰۲۰ واگذار می کند
khabarde.ir › اجتماعی . ارتباطات . حقوقی . دینی
۲۰ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شماره های جدید که از رنج ۰۹۱۲۰۲۰ سیم کارت های دائمی همراه اول است، همراه با ... که در سامانه گلچین اپراتور اول موجود است، با قیمت مصوب، عرضه می شود.
5871884 و 4492573 در 3759482 به 2937785 از - People of ...
people.mozilla.org/~jdaggett/tests/textdata/fa-opensubtitles-freq.txt
... از 1765026 را 1661773 با 1588481 که 1329450 این 1275519 است 1036162 می ... اظهار 81592 دانشگاه 80977 توسط 80831 امروز 80221 اول 80192 چند 79547 توان ... زبان 35788 لبنان 35730 ندارد 35706 اصلاح 35501 آينده 35488 جديد 35475 كل ..... 5868 بنزین 5868 كارت 5866 هتل 5864 مساحت 5862 آبي 5847 ناحیه 5844 شاخه ...
سیم‌ کارت‌ هایی با پیش شماره جدید می‌ آیند
ionet.ir/post/21305
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی درباره سیم کارتهای دائمی همراه اول گفت: در این حوزه هنوز از رنج شماره‌ های ... صدوقی درباره سیم کارتهای کد ۰۹۱۲ نیز اظهار کرد: در حال حاضر واگذاری این سیم ... هنوز حدود نیمی از سیم کارتهایی که با پیش شماره ۰ ارائه می شوند باقی است.
سیم‌ کارت‌های جدید با کد ۰۹۹۰ می‌آیند - بروزها
www.berozha.com › اخبار لحظه به لحظه
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی درباره سیم کارتهای دائمی همراه اول گفت: در این حوزه هنوز از رنج شماره‌های ... در حال حاضر واگذاری این سیم کارتها نیز با پیش شماره‌های ۰ و ۹ صورت می گیرد و هنوز حدود نیمی از سیم کارتهایی که با پیش شماره ۰ ارائه می شوند باقی است.
برچسب ها - سیم کارت - Hamseda.ir
www.hamseda.ir/fa/tag/4/سیم%20کارت
شود که سیم کارتش به دلیل پرداخت نکردن بدهی قطع... کد خبر: ۷۲۴ ... نسل جدید تلفن های همراه در قالب یک کارت هوشمند... کرد این سیم ... در حال حاضر مشترکان سیم کارت دائمی همراه اول می. ... واگذاری سیم کارت های 150 هزار تومانی با کد 0910... پرونده ی ...
سیم‌کارت‌های جدید با کد ۰۹۹۰ می‌آیند - تماشاگر پلاس
news.tamashagar.com/news/.../سیم-کارت-های-جدید-با-کد-۰۹۹۰-می-آیند
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی درباره سیم کارتهای دائمی همراه اول گفت: در این حوزه هنوز از رنج ... و هنوز حدود نیمی از سیم کارتهایی که با پیش شماره ۰ ارائه می شوند باقی است.
خرید سیم کارت جدید همراه اول - خانه
linkgardi.ir/news/خرید-سیم-کارت-جدید-همراه-اول
خرید سیم کارت همراه اول | سیم کارت - خرید سیم کارت| فروش سیم کارت صفحه اصلی. ... برای مشاهده لیست خطوط مربوط به هر کد از سیم کارت های 0912 روی آن کلیک کنید! ... است که البته در شهری مانند تهران با این قیمت تنها کدهای جدید واگذار می‌شوند.
اخبار مخابرات در رابطه با تلفن (ثابت، همراه، ...) و اپراتورها ...
forum.p30world.com › ... › اخبار IT
۵ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - در ادامه اعلام می شود برای پرداخت صورتحساب، عدد (1) و برای دریافت ..... مورد نیاز مخابرات به مدت پنج سال از زمان اجرا به شرکت پیشگامان خدمات اول واگذار شد. .... همواره معضل فروش تلفنی و غیرقانونی سیم کارت‌‌های با شماره‌های مشابه، ... به خرید سیمکارت، از روش کلاه‌برداری جدید فروشندگان تلفنی سیم کارت مطلع باشند.
سیم‌ کارت‌های جدید با کد 0990 می‌آیند : سیم کارت
searchyar.com/intpage.php?p=sci/14399465043ro12
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی درباره سیم کارتهای دائمی همراه اول گفت: در این حوزه هنوز از رنج شماره‌های ... در حال حاضر واگذاری این سیم کارتها نیز با پیش شماره‌های 0 و 9 صورت می گیرد و هنوز حدود نیمی از سیم کارتهایی که با پیش شماره 0 ارائه می شوند باقی است.
موضوع: همراه اول سیم کارت دائمی با کد 020 واگذار می کند
www.plus-sat98.org › انجمن های غیرتخصصی › اخبار ایران و جهان › آرشیو
۲۰ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شماره های جدید اپراتور اول با همان قیمتهای مصوب سیم کارتهای دائمی به متقاضیان عرضه می شود. این اپراتور اعلام کرد: به مناسبت بيستمين سالروز آغ.
سیم‌کارت‌های جدید با کدام کد می آیند؟
www.sepas.ir/module/news/69017/سیم‌کارت‌های-جدید-با-کدام-کد-می-آیند؟
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... با واگذاری رنج جدید شماره به همراه اول اعلام کرد و بر این اساس سیم کارتهای اعتباری از این پس در کل کشور از رنج جدیدی که با کد 0990 در اختیار ... کوچه ای که قرار بود تا نیمه آسفالت شود/ رمضانی: تمام کوچه آسفالت می شود+ تصاویر ...
سیم‌کارت‌های جدید با کد ۰۹۹۰ می‌آیند
www.haftkelnews.com/سیم‌کارت‌های-جدید-با-کد-0990-می‌آیند/
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی درباره سیم کارتهای دائمی همراه اول گفت: در این حوزه هنوز از رنج شماره‌های ... در حال حاضر واگذاری این سیم کارتها نیز با پیش شماره‌های ۰ و ۹ صورت می گیرد و هنوز حدود نیمی از سیم کارتهایی که با پیش شماره ۰ ارائه می شوند باقی است.
سیم کارتهای دایمی با کد 020 عرضه می‌شود - ایمپریا
imperia.ir › گوناگون › فناوری › اخبار علم و فناوری
شماره هاي جديد كه از رنج ۰۹۱۲۰۲۰ سيم كارت هاي دائمي همراه اول است، همراه با رنج هاي قديمي تر كه در سامانه گلچين اپراتور اول موجود است، با قيمت مصوب، عرضه مي شود. علاقمندان ... این اپراتور پیش از این کدهای ۱ تا ۸ را برای سیم کارتهای دائمی واگذار کرده بود.
رويکرد - سیم‌کارت‌های جدید با کد ۰۹۹۰ می‌آیند
rooykard.ir/fa/doc/news/38782/سیم-کارت-های-جدید-کد-۰۹۹۰-می-آیند
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی درباره سیم کارتهای دائمی همراه اول گفت: در این حوزه هنوز از رنج ... و هنوز حدود نیمی از سیم کارتهایی که با پیش شماره ۰ ارائه می شوند باقی است.
سیم کارت های جدید با کد 0990 می آیند / بهار نیوز
news.anboh.in/ext/13781648
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی درباره سیم کارتهای دائمی همراه اول گفت: در این حوزه هنوز از رنج شماره‌های ... در حال حاضر واگذاری این سیم کارتها نیز با پیش شماره‌های 0 و 9 صورت می گیرد و هنوز حدود نیمی از سیم کارتهایی که با پیش شماره 0 ارائه می شوند باقی است.
سیم‌کارت‌های جدید با کد ۰۹۹۰ می‌آیند
zanjanam.ir/16083.html
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی درباره سیم کارتهای دائمی همراه اول گفت: در این حوزه هنوز از رنج شماره‌های ... صدوقی درباره سیم کارتهای کد ۰۹۱۲ نیز اظهار کرد: در حال حاضر واگذاری این سیم ... و هنوز حدود نیمی از سیم کارتهایی که با پیش شماره ۰ ارائه می شوند باقی است.
سیم‌کارت‌های جدید با کدام کد می آیند؟
www.niksalehi.com/economic/archives/236871.php
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سیم کارت های جدید , سیم کارت همراه اول , سیم کارتهای دائمی , فروش سیم ... کرد: در حال حاضر واگذاری این سیم کارتها نیز با پیش شماره‌های 0 و 9 صورت می گیرد و هنوز حدود نیمی از سیم کارتهایی که با پیش شماره 0 ارائه می شوند باقی است.
سیم کارت های جدید با کد 0990 می آیند - سکه و ارز
jahanprice.com/index.php?option=com_content...id...
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سیم کارت های جدید با کد 0990 می آیند ... سازمان تنظیم مقررات ارتباطات برای واگذاری رنج جدید شماره به همراه اول خبر داد. ... صفر و 9 صورت می‌گیرد و هنوز حدود نیمی از سیم‌کارت‌هایی که با پیش‌شماره صفر ارائه می‌شوند، باقی است.
پایگاه خبری توسنا » سیم‌کارت‌های جدید باکدام کد می آیند؟
toosna.ir/fa/news/4148/سیم‌کارت‌های-جدید-باکدام-کد-می-آیند؟/
۲۳ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی درباره سیم کارتهای دائمی همراه اول گفت: در این حوزه هنوز از رنج شماره‌های ... در حال حاضر واگذاری این سیم کارتها نیز با پیش شماره‌های ۰ و ۹ صورت می گیرد و هنوز حدود نیمی از سیم کارتهایی که با پیش شماره ۰ ارائه می شوند باقی است.
دانش روز سیم کارتهای دایمی با کد 020 عرضه می‌ شود - دانش روز
danesheroz.ir/سیم-کارتهای-دایمی-با-کد-020-عرضه-می‌-شود/
۲۰ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سیم کارتهای دایمی با کد ۰۲۰ عرضه می‌ شود ... شماره های جدید که از رنج ۰۹۱۲۰۲۰ سیم کارت های دائمی همراه اول است، همراه با رنج های قدیمی تر که در سامانه ...
سیم کارت - جهان سهم
jahansahm.com/tag/سیم-کارت
یادآوری یک قانون جدید؛ هشدار به مالکان سیم‌کارت‌ اعتباری ... به دنبال واگذاری رنج جدید شماره تلفن همراه به ایرانسل تا چندی دیگر سیم‌کارتهایی با کد ۰۹۰۳ وارد بازار می شوند. ... سیر صعودی قیمت سیم کارت‌های دائمی همراه اول طی ماه‌های گذشته روندی مستمر به خود گرفته و این سیم ... پایان مهلت ثبت سیم‌کارت‌های بی‌هویت/بی‌نام‌ها قطع می‌شوند.
سیم‌کارت یک میلیون و 800 هزار همراه اولی در تهران و البرز ...
www.itmen.ir/index.aspx?pid=10318&articleid=6390
۳ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - مدیرعامل خدمات اول گفت: سیم‌کارت قدیمی (TCI) یک میلیون و 800 هزار مشترک همراه اول در استان تهران و البرز باید تعویض شود که همراه اول طی چهار ماه آینده، با فرستادن پیک ... است که خدمات جدید ارزش افزوده همراه اول روی سیم‌کارت‌های جدید ارایه می‌شوند. ... ضمن اینکه حتی در کد تازه واگذار شده هفت نیز سیم کارت TCI وجود دارد.

ایسنا - سیم‌کارت‌های جدید با چه کدی واگذار می‌شوند؟

isna.ir/fa/news/.../سیم-کارت-های-جدید-با-چه-کدی-واگذار-می-شوند
۱۸ ساعت پیش - ّبه گزارش ایسنا، طی سالهای اخیر واگذاری سیم کارتهای همراه اول به گونه‌ای بوده که با به پایان رسیدن واگذاری کدهای قدیمی مانند کدهای 1 و2 علاقمندان ...
۱۲ ساعت پیش - ّبه گزارش ایسنا، طی سالهای اخیر واگذاری سیم کارتهای همراه اول به گونه‌ای بوده که با به پایان رسیدن واگذاری کدهای قدیمی مانند کدهای 1 و2 علاقمندان ...

سيم‌کارت‌هاي جديد با چه کدي واگذار مي‌شوند؟ - آخرین نیوز

www.akharinnews.com/.../88809-سيم‌کارت‌هاي-جديد-با-چه-کدي-واگذار-مي‌...
۱۱ ساعت پیش - ایسنا: طي سالهاي اخير واگذاري سيم کارتهاي همراه اول به گونه‌اي بوده که با به پايان رسيدن واگذاري کدهاي قديمي مانند کدهاي 1 و2 علاقمندان خريد اين نوع ...
"تعداد ثبت نام برای هر متقاضی نامحدود و واگذاری به روز و بر اساس ظرفیت ... مشترکین تلفن همراه می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی همراه اول ازخدمات ذیل استفاده نمایند. ۱. ... با کد ۳۳،تغییر نام با کد ۳۲، وصل تلفن با کد ۳۷، تعویض سیم کارت با کد ۳۸، ... با توجه به اینکه سیم کارت دایمی جدید فاقد تضمین است، لذا مشترکین جهت ...
مشترکین می توانند ازطریق سیم کارت اعتباری با شماره ۴۴۴ تماس و از باقیمانده اعتبار ... بیش از ۴بار خطا در ورود رمز ، سیم کارت شما قفل شده و وارد لیست سیاه می شود.

سیم کارت های جدید با چه کدی واگذار می شوند؟ - خبر فارسی

khabarfarsi.com/n/15096240
۱۲ ساعت پیش - به گزارش ایسنا، طی سالهای اخیر واگذاری سیم کارتهای همراه اول به گونه ای بوده که با به پایان رسیدن واگذاری کدهای قدیمی مانند کدهای 1 و2 علاقمندان ...
ّبه گزارش ایسنا، طی سالهای اخیر واگذاری سیم کارتهای همراه اول به گونه‌ای بوده که با به پایان رسیدن واگذاری کدهای قدیمی مانند کدهای 1 و2 علاقمندان خرید این نوع سیم ...
۱۲ ساعت پیش - ایسنا: طی سالهای اخیر واگذاری سیم کارتهای همراه اول به گونه‌ای بوده که با به پایان رسیدن واگذاری کدهای قدیمی مانند کدهای 1 و2 علاقمندان خرید این نوع ...
۶ ساعت پیش - سیم‌کارت‌های جدید با چه کدی واگذار می‌شوند؟ ... کد خبر: ۶۷۷۸۶ ... خبر اقتصادی - طی سالهای اخیر واگذاری سیم کارتهای همراه اول به گونه‌ای بوده که با به ...

پاسخ مدیر عامل همراه اول سیم‌کارت‌های جدید با چه کدی واگذار ...

reactorphysics-ba.atrimblog.ir/.../پاسخ+مدیر+عامل+همراه+اول+سیم‌کارت‌های...
پاسخ مدیر عامل همراه اول :سیم‌کارت‌های جدید با چه کدی واگذار می‌شوند؟ مدير عامل ... همراه منجر می شود . روشهای چاپ کارت با پرینتر PVC تنوع کار را بالا و جذاب تر می کند .
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی درباره سیم کارتهای دائمی همراه اول گفت: در این حوزه هنوز از رنج شماره‌های ... صدوقی درباره سیم کارتهای کد 0912 نیز اظهار کرد: در حال حاضر واگذاری این ... و هنوز حدود نیمی از سیم کارتهایی که با پیش شماره 0 ارائه می شوند باقی است.

اهر خبر (اهر نیوز) » سیم‌ کارت‌ های جدید با کد ۰۹۹۰ می‌ آیند

www.aharnews.ir/30116/سیم‌-کارت‌-های-جدید-با-کد-۰۹۹۰/
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی درباره سیم کارتهای دائمی همراه اول گفت: در این حوزه هنوز از رنج شماره‌های ... در حال حاضر واگذاری این سیم کارتها نیز با پیش شماره‌های ۰ و ۹ صورت می گیرد و هنوز حدود نیمی از سیم کارتهایی که با پیش شماره ۰ ارائه می شوند باقی است.
صدوقی با اشاره به طرح جدید افزایش ظرفیت آنتن دهی شبکه تلفن همراه در تهران ... صدوقی در ادامه با تشریح واگذاری سیم کارتهای همراه اول گفت: در سال 86 معادل 9 میلیون ... و 8 هزار بوده است و پیش بینی می شود در سال جاری 3.5 میلیون سیم کارت واگذار شود ...

برچسب ها - سیم کارت دائمی - عصر ایران

www.asriran.com/fa/tag/1/سیم%20کارت%20دائمی
به حجاج دارای سیم کارت دائمی همراه اول ارسال می... کد خبر: ۴۱۹۹۵۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۷/۰۶. سیم‌ کارت‌ های جدید باکدام کد می آیند؟ ... حاضر واگذاری این سیم کارتها نیز با پیش شماره های... کد خبر: .... مرحله ای قیمت سیم کارت برخوردار شوند پرداخت دو مرحله.
۲۳ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تمامی مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری و دیتای رایتل میتوانند با خرید ... سیم کارت ما اقدام به تاسیس دفتر پیشخوان دولت گرفت که این دفتر با کد 72161868 آغاز به کار کرد. ... مجبور به تعویض سیم کارت خود در دفاتر پیشخوان دولت می شوند. ... کدها برای دارندگان سیم کارت های ایرانسل و همراه اول می باشد.
توجه: در همه ی کد ها به جز 0912 سیم کارت اعتباری و دائمی با یک کد عرضه می شود. .... بر اساس جدول تعرفه خدمات همراه اول نرخ جدید خدمات به شرح ذیل می باشد: .... Aشماره واگذار و دایر نشده باشد B دایورت اشباه صورت گرفته باشد C سیم کارت سلب امتیاز و ...

0990 رنج جدید شماره‌های همراه اول - فاوا نیوز

www.favanews.com/12955/0990-رنج-جدید-شماره‌های-همراه-اول
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی درباره سیم کارتهای دائمی همراه اول گفت: در این حوزه هنوز از رنج شماره‌های ... صدوقی درباره سیم کارتهای کد ۰۹۱۲ نیز اظهار کرد: در حال حاضر واگذاری این سیم ... و هنوز حدود نیمی از سیم کارتهایی که با پیش شماره ۰ ارائه می شوند باقی است.

سیم کارت های جدید با چه کدی واگذار می شوند؟ - آکا

www.akairan.com/havades-akhbar/.../news20151257542923661.html
۱۲ ساعت پیش - ّطی سالهای اخیر واگذاری سیم کارتهای همراه اول به گونه‌ای بوده که با به پایان رسیدن واگذاری کدهای قدیمی مانند کدهای 1 و2 علاقمندان خرید این نوع سیم ...

سیم‌کارت‌های جدید با چه کدی واگذار می‌شوند؟ | ایسنا

vista.ir/news/25722680/سیم‌کارت‌های-جدید-با-چه-کدی-واگذار-می‌شوند؟
۱۶ ساعت پیش - ّبه گزارش ایسنا، طی سالهای اخیر واگذاری سیم کارتهای همراه اول به گونه‌ای بوده که با به پایان رسیدن واگذاری کدهای قدیمی مانند کدهای 1 و2 علاقمندان ...

افتانا - سیم‌کارت های قدیمی همراه اول تعویض می شود

www.aftana.ir/fa/.../news/.../سیم-کارت-های-قدیمی-همراه-اول-تعویض-می-ش...
۳ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - سیم کارت یک میلیون و ۸۰۰ هزار مشترک همراه اول در استان تهران و البرز قدیمی (TCI) است و باید تعویض شود که همراه اول طی ۴ ماه آینده، با فرستادن پیک به در منازل و به ... است که خدمات جدید ارزش افزوده همراه اول روی سیم‌کارت‌های جدید ارائه می‌شوند. ... دارد؛ ضمن اینکه حتی در کد تازه واگذار شده ۷ نیز سیم کارت TCI وجود دارد.
۱۲ ساعت پیش - طي سالهاي اخير واگذاري سيم کارتهاي همراه اول به گونه‌اي بوده که با به پايان ... 8 و9 نيز متوقف شده و سيم‌کارت‌هاي جديد تنها با کد 0 وارد بازار مي‌شوند.

اجتماعی » سیم‌ کارت‌های جدید با کد 0990 می‌آیند

www.khabar.pichak.net/اجتماعی/سیم‌_کارت‌های_جدید_با_کد_0990_می‌آیند
وی درباره سیم کارتهای دائمی همراه اول گفت: در این حوزه هنوز از رنج شماره‌های قبلی ما ... صدوقی درباره سیم کارتهای کد 0912 نیز اظهار کرد: در حال حاضر واگذاری این سیم ... می گیرد و هنوز حدود نیمی از سیم کارتهایی که با پیش شماره 0 ارائه می شوند باقی است.
۶ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - همچنین ایرانسلی ها می توانند به صورت رایگان با شماره ۷۲۲ تماس بگیرند. لطفا تا ده روز دیگر اگر اقدام نکنید سیم کارت شما قطع می شود . ... دوتا خط همراه اول دارم که به نام خودم چون کد ملی ندارم قرار است سیم کارت هایم قطع ... جواد جدیدی ... همزمان با دهه فجر 224 پورت دیتا واگذار می شود توییتر و جمع‌آوری داده‌های تلفن‌های همراه.

سیم کارت های جدید با کد 0903 - صنعت نویس | SanatNevis

sanatnevis.com/اخبار/ارتباطات-و.../1013-سیم-کارت-های-جدید-با-کد-093...
۶ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به دنبال واگذاری رنج جدید شماره تلفن همراه به ایرانسل تا چندی دیگر سیم‌کارتهایی با کد 0903 وارد بازار می شوند. ... اعتباری همراه اول خبر داده و اعلام کرده بود شماره‌های جدید خطوط اعتباری همراه اول به زودی با کد 0990 وارد بازار خواهد شد.

سیم کارت های 0990 همراه اول وارد بازار می شود

www.takmoj.com/4768/simkarhay-0990-hamrah-aval.html
صفحه اصلی اخبار روز اخبار جامعه سیم کارت های ۰۹۹۰ همراه اول وارد بازار می شود ... پس در کل کشور از رنج جدیدی که با کد ۰۹۹۰ در اختیار ما قرار گرفته واگذار خواهند شد.

پاسخگویی تخصصی به سوالات و مشکلات سیمکارتهای همراه ...

www.ir-tci.org › ... › اپراتور های تلفن همراه › همراه اول
۲۴ مرداد ۱۳۸۸ ه‍.ش. - 100+پست - ‏89 نویسنده
یک سوال داشتم که سیم کارت های همراه اول که با کد 8 شروع می شود در پیش ..... یعنی اگر برای خط شما سیمکارت جدید صادر شده باشد و واگذار شده باشد، ...
۱۱ ساعت پیش - طی سال های اخیر واگذاری سیم کارت های همراه اول به گونه ای بوده که با به پایان رسیدن واگذاری کدهای قدیمی مانند کدهای ۱ و۲ علاقمندان خرید این نوع سیم ...

همراه اول برای دریافت محدوده شماره های جدید به رگولاتوری ...

digiato.com/article/2015/04/25/همراه-اول-برای-دریافت-محدوده-شماره-های/
۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - همراه اول برای دریافت محدوده شماره های جدید به رگولاتوری درخواست داد ... که با پایان شماره های موبایل با پیش شماره 091 روبرو می شود و مشترکان جدید ... ناگفته نماند که شماره های واگذار نشده کد 8 و 9 سال قبل به پایان رسید، و اپراتور اول با آغاز 20 ... سیم کارت های 0912 با کد یک و دو در بازار تهران بیش از 10 برابر قیمت ...
۶ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - واگذاري شناسه شيء OID .... پاسخ ۱ :با مركز تماس ۹۹۹۰ (از خط همراه اول) و ۰۹۱۲۹۹۹۰ (از ساير خطوط) تماس ... نكته : كد مذكور يك كد ۷ تا ۲۰ رقمي بوده و با كد پيگيري متفاوت است. .... مشتركين تلفن همراه در صورت مفقود شدن سيم كارت، مي توانند با مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطي تقاضاي قطع و دريافت سيم كارت جديد نمايند.
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وي درباره سيم کارتهاي دائمي همراه اول گفت: در اين حوزه هنوز از رنج شماره‌هاي ... در حال حاضر واگذاري اين سيم کارتها نيز با پيش شماره‌هاي 0 و 9 صورت مي گيرد و هنوز حدود نيمي از سيم کارتهايي که با پيش شماره 0 ارائه مي شوند باقي است.

سيم كارت هاي جديد با كد 0990 مي آيند

www.magiran.com/npview.asp?ID=3207200
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وي درباره سيم کارت هاي دائمي همراه اول گفت: در اين حوزه هنوز از رنج ... صدوقي درباره سيم کارت هاي کد 0912 نيز اظهار کرد: در حال حاضر واگذاري اين سيم کارت ... حدود نيمي از سيم کارت هايي که با پيش شماره صفر ارائه مي شوند، باقي است.
ّبه گزارش ایسنا، طی سالهای اخیر واگذاری سیم کارتهای همراه اول به گونه‌ای بوده که با به ... پو اس ام اس : پاسخ مدیر عامل همراه اول :سیم‌کارت‌های جدید با چه کدی واگذار می‌شوند؟

همراه اول سیم کارت دائمی با کد 020 واگذار می کند - پارس

www.parsnews.com/.../228667-همراه-اول-سیم-کارت-دائمی-با-کد-واگذار-م...
۲۰ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شماره هاي جديد كه از رنج 0912020 سيم كارت هاي دائمي همراه اول است، همراه با ... تر كه در سامانه گلچين اپراتور اول موجود است، با قيمت مصوب، عرضه مي شود.

سیم‌کارت‌های جدید با چه کدی واگذار می‌شوند - خبر - چیتوا

economic.chitva.com/news/.../سیم-کارت-های-جدید-با-چه-کدی-واگذار-می-...
۱۱ ساعت پیش - طی سالهای اخیر واگذاری سیم کارتهای همراه اول به گونه ای بوده که با به پایان رسیدن واگذاری کدهای قدیمی مانند کدهای ۱ و۲ علاقمندان خرید این نوع سیم ...

واگذاری سیم کارت دائمی همراه اول با کد 020 | مجله فناوری | مگیت

magit.ir/news-aricle/واگذاری-سیم-کارت-دائمی-همراه-اول-با-کد-020/
شماره های جدید که از رنج ۰۹۱۲۰۲۰ سیم کارت های دائمی همراه اول است، همراه با رنج های قدیمی تر که در سامانه گلچین اپراتور اول موجود است، با قیمت مصوب، عرضه می شود.
رتبه: ۵ - ‏۱ رأی
حال با انجام این مراحل، گویا رنج جدید شماره ها به این دو اپراتور واگذار شده و به گفته ... کرده بود شماره‌های جدید خطوط اعتباری همراه اول به زودی با کد ۰۹۹۰ وارد بازار خواهد شد. ... برای توقف مسابقات و جوایز اپراتورهای موبایل · سیم کارت های اضافی قطع می‌شوند ...
۶ ساعت پیش - حال مدتی است از سوی اپراتور واگذاری کدهای 8 و9 نیز متوقف شده و سیم کارت های جدید تنها با کد 0 وارد بازار می شوند. حال این سوال وجود دارد که پس از ...
1-2-3) براي دريافت رمز حساب مي بايست با مراجعه به يكي از شعب بانك ملي ايران ... بروز رساني اطلاعات و ثبت حساب جديد هر دو باعث مي شود تا تمامي سرويسهايي كه بر روي ... در صورتی که بخواهید از سیم کارت دیگری در گوشی تلفن همراه خود استفاده ... در اين فرم، شما بايد كد شباي حساب مقصد را به صورت دو رقم اول و بعد چهار رقم، چهار ...

کد ها ی مخفی - هرچی بخوای با من

hossein0913035.blogsky.com/1391/11/24/post-6/
مشترکان سیم کارت‌های اعتباری همراه اول از طریق تماس با تلفن گویای 444 .... به روز شدن واگذاری سیمکارت اعتباری همراه اول ... فلاح اصغری درباره اعمال نرخ جدید تعرفه پیام سیم کارت‌های اعتباری نیز گفت: این .... همراه در مرحله اول برای مشترکان سیم کارت‌ های دایمی با کد 0912 فعال می‌ شود و هزینه ثابت ماهیانه سرویس GPRS حذف شد.
همراه اول سیم کارت های خود را با پیش شماره های ۰۹۱۰ , ۰۹۱۱ ,… ... سیم کارت isim با پشتیبانی شرکت ایرانسل عرضه می شود. ... آی سیم خطی نو در ارتباط با پیش شماره جدید ۰۹۰۲ ... آغاز واگذاری سیم کارت اعتباری ۰۹۹۰ · فروش سیم کارت ماهواره ای کلاهبرداری است ... مریم در اپلیکیشن فیلم نت برای مشترکین همراه اول; محبی در ۰۹۱۲ کد ۷ ...

سیم‌کارت‌های جدید با چه کدی واگذار می‌شوند؟ | خبرخوان ساعت صفر

saatsefr.com/fa/news/.../سیم‌کارت‌های-جدید-با-چه-کدی-واگذار-می‌شوند؟/
۱۰ ساعت پیش - طی سالهای اخیر واگذاری سیم کارتهای همراه اول به گونه‌ای بوده که با به پایان رسیدن واگذاری کدهای قدیمی مانند کدهای 1 و2 علاقمندان خرید این نوع سیم ...

موضوع: همراه اول سیم کارت دائمی با کد 020 واگذار می کند - ...

www.pat-o-mat.com › انجمن تخصصی موبایل › اخبار و امکانات سیمکارت
۲۰ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شماره های جدید اپراتور اول با همان قیمتهای. ... موضوع: همراه اول سیم کارت دائمی با کد 020 واگذار می کند ... سيم كارت هاي دائمي همراه اول است، همراه با رنج هاي قديمي تر كه در سامانه گلچين اپراتور اول موجود است، با قيمت مصوب، عرضه مي شود.

سیم‌کارت‌های جدید با چه کدی واگذار می‌شوند؟ :: انتخاب - Like

www.pajvak.com/main/.../سیم-کارت-های-جدید-با-چه-کدی-واگذار-می-شوند
۹ ساعت پیش - طی سالهای اخیر واگذاری سیم کارتهای همراه اول به گونه‌ای بوده که با به پایان ... 8 و9 نیز متوقف شده و سیم‌کارت‌های جدید تنها با کد 0 وارد بازار می‌شوند.
۱۱ ساعت پیش - ایسنا: طی سالهای اخیر واگذاری سیم کارتهای همراه اول به گونه‌ای بوده که با به پایان رسیدن واگذاری کدهای قدیمی مانند کدهای 1 و2 علاقمندان خرید این نوع ...
متقاضیان سیم کارت هم اکنون می توانند به یکی از2 روش حضوری (دفاترخدمات ارتباطی )و غیرحضوری (سایت همراه اول) جهت ثبت نام و دریافت سیم کارت اقدام نمایند. تعداد ثبت نام برای هرمتقاضی نامحدود و واگذاری به روز وبراساس ظرفیت شبکه و ... وصل تلفن با کد 37، تعویض سیم کارت با کد 38، هزینه دایری مجدد با کد 41، برقراری پیام ...

امور مشترکین همراه اول - کامترونت

www.comtronet.ir/ePishkhan/hamrah_1.htm
2) ثبت نام و واگذاری: ... 2- آخرين قبض پرداختي مي تواند سيم كارت جديدي دريافت نمایند . ... نظر براي اينكه مجدداً خط مورد نظر وصل شود با پرداخت قبض و پر كردن فرم وصل آبونمان در دفتر کامترونت مي توان خط مورد نظر را وصل نمود . .... فعال سازي PIN CODE سيم كارت و قفل رمز دار گوشي سو استفاده هاي احتمالي در صورت سرقت يا مفقودي ...
مشترکین تلفن همراه می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی همراه اول از خدمات ذیل استفاده نمایند. ... متقاضیان سیم کارت هم اکنون می توانند به یکی از 2 روش حضوری (دفاتر خدمات ... سیم کارت دایمی جدید: فاقد تضمین اولیه بوده و برای مشترک در پایان دوره 2ماهه ... و سیم کارت واگذار شده در آن شهر قابل تحویل خواهد بود) و ارائه شماره سریال و کد ...

سیم‌کارت‌های جدید با چه کدی واگذار می‌شوند؟ - آخرين اخبار روز

www.bwinnerharbor.com/news/3163503-سیم‌کارت‌های-جدید-با-چه-کدی-وا...
۱۲ ساعت پیش - ایسنا: طی سالهای اخیر واگذاری سیم کارتهای همراه اول به گونه‌ای بوده که با به پایان رسیدن واگذاری کدهای قدیمی مانند کدهای 1 و2 علاقمندان خرید این نوع ...

یادگار - همراه اول اعتباری

yaaadegaar.blogfa.com/page/26
شرکت همراه اول درراستای تکریم ارباب رجوع نسبت به ارائه خدمات بهینه و توسعه سرویس دهی ... مشترکین می توانندازطریق سیم کارت اعتباری باشماره 444 تماس برقرارنموده و ... نام غیر حضوری توسط متقاضی انتخاب گردیده و سیم کارت واگذار شده درآن شهرقابل .... با فعال بودن این سرویس رویت شماره تلفن تماس گیرنده امکانپذیر می شود .

سیم‌کارت‌ جدید با چه‌ کُدی واگذار می‌شود؟ | اخبار شمال - اخبار ...

news.shomalgardi.com/.../news/.../سیم‌کارت‌-جدید-با-چه‌-کُدی-واگذار-می‌...
۷ ساعت پیش - طی سالهای اخیر واگذاری سیم کارتهای همراه اول به گونه‌ای بوده که با به پایان ... 8 و9 نیز متوقف شده و سیم‌کارت‌های جدید تنها با کد 0 وارد بازار می‌شوند.

روند صعودی قیمت سیم کارت

sobhetehran.com/fa/pages/?cid=32497
سیر صعودی قیمت سیم‌کارت‌های همراه اول در بازار همچنان ادامه دارد. ... ترتیب با قیمت‌هایی بالغ بر ۷۰۰ و ۶۰۰ هزار تومان در بازار واگذار می‌شوند و برای کد شش هم قیمتی ... اما سیم‌کارت‌هایی با کد‌های به نسبت جدید قیمت متعادل‌تری دارند و در میان آنها سیم‌کارت کد هفت در صورت صفر‌ ... وضعیت سیم کارت های با نام و نشان غیر معتبر مشخص می شود
با پرداخت هزینه ماهانه اندکی، می توانید از تمام مزایای استفاده از تلفن همراه بهره‌مند ... های شما بر اساس نرخ های تعیین شده در برگه های تعرفه این طرح محاسبه می شوند. ... برای تبدیل سیم‌کارت خود کافیست با شماره گیری کد دستوری *۷# ابتدا حساب خود را ... خریداری سیم کارت های دائمی (آی سیم) ایرانسل با قیمت ۱۲۰,۰۰۰تومان و به همراه ۵۰,۰۰۰ ...

ایرانسل - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/ایرانسل
۴ شماره‌ها; ۵ سیم کارت‌های آی سیم; ۶ ایرانسل و نسل سوم; ۷ وایمکس ایرانسل ... ۹ نانو سیم کارت; ۱۰ حمایت‌های مالی; ۱۱ پوشش شبکه; ۱۲ ایرانسل و نسل چهارم تلفن همراه; ۱۳ طرح های ... مشترکین اعتباری و دائمی با شماره گیری کد*۵۵۵*۴# تنظیمات گوشی خود راازطریق ... این سیم کارت‌ها با کارت مالکیت رسمی ارائه می‌شوند. ... همراه اول · رایتل · تالیا ...

تازه ها آنلاین- سیم‌ کارت‌های جدید با کد 0990 می‌آیند

www.tazehaonline.com/fa/detail.aspx?id=87351
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی درباره سیم کارتهای دائمی همراه اول گفت: در این حوزه هنوز از رنج شماره‌های ... صدوقی درباره سیم کارتهای کد 0912 نیز اظهار کرد: در حال حاضر واگذاری این ... و هنوز حدود نیمی از سیم کارتهایی که با پیش شماره 0 ارائه می شوند باقی است.

قیمت سیم کارت همراه اول کد 7 | جدید 94

newdownloadnews.in › دسته‌بندی نشده
۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فعالان بازار سیم‌کارت، این روزها سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول که با کد… ... سیم کارت های همراه اول همچنان بر اساس کدهای خود قیمت گذاری می شوند. .... اما در سیم کارتهای جدید که اغلب با کدهای 8، 9 و صفر واگذار می‌شوند، میزان ودیعه …

سیم‌کارت‌های جدید با کد ۰۹۹۰ می‌آیند - ساعت24

www.saat24.com/news/87753/سیم-کارت-های-جدید-با-کد-۰۹۹۰-می-آیند
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی درباره سیم کارتهای دائمی همراه اول گفت: در این حوزه هنوز از رنج شماره‌های ... صدوقی درباره سیم کارتهای کد ۰۹۱۲ نیز اظهار کرد: در حال حاضر واگذاری این سیم ... و هنوز حدود نیمی از سیم کارتهایی که با پیش شماره ۰ ارائه می شوند باقی است.

سیم کارت های جدید با چه کدی واگذار می شوند - باخبران

www.bakhabaran.com/.../سیم-کارت-های-جدید-با-چه-کدی-واگذار-می-شوند...
۱۰ ساعت پیش - طی سال‌های اخیر واگذاری سیم‌کارت‌های همراه اول به گونه‌ای بوده که با به پایان رسیدن واگذاری کدهای قدیمی مانند کدهای ۱ و۲ علاقمندان خرید این نوع ...

ثبت نام اینترنتی سیم کارت دلخواه شما در سایت همراه اول - برسام

barsam.ir/archive/ثبت-نام-اینترنتی-سیم-کارت-دلخواه-شما-در/
۲۰ بهمن ۱۳۸۹ ه‍.ش. - همراه اول هم اكنون با واگذاري حدود 42 ميليون سيم كارت دائمي و اعتباري بزرگترين ... 10 وصله جدید بر روی محصولات مایکرسافت ... سلام سیم کارت با شماره دلخواه خودم می خوام باید چی کار کنم .... شماره8989 ارسال میکنم خطا میده که”مشترگ گرامی کد آهنگ وارد شده صحیح نمی باشد” ..... iPhone 7 در ۵ نمونه اولیه آزمایش می شود!

سیم کارت های جدید با کد 0990 - شفا آنلاین

shafaonline.ir/fa/news/72820/سیم-کارت-های-جدید-با-کد-0990
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی درباره سیم کارتهای دائمی همراه اول گفت: در این حوزه هنوز از رنج شماره‌های قبلی ما تا حدی باقی مانده و از کد ۰۹۱۱ تا ۰۹۱۸ شماره‌هایی برای واگذاری باقی است و اگرچه این تعداد محدود است اما فعلا واگذاریهای ما از همین رنج صورت می گیرد. برچسب ها: همراه اول ، سیم ... کودکان سرطانی بدحال در بیمارستانها پذیرش نمی شوند (۲ نظر).

سیم‌کارت‌های جدید با چه کدی واگذار می‌شوند؟ - تحیری دات کام

tahayori.com/سیم‌کارت‌های-جدید-با-چه-کدی-واگذار-می.html
۱۱ ساعت پیش - به گزارش پایتخت ، طی سالهای اخیر واگذاری سیم کارتهای همراه اول به گونه‌ای بوده که با به پایان رسیدن واگذاری کدهای قدیمی مانند کدهای ۱ و۲ علاقمندان ...

سیم‌کارت‌​ جدید ​با​ چه کدی​ واگذار می‌شوند

www.sahaman.com/سیم‌کارت‌​-جدید-​با​-چه-کدی​-واگذا/
۱۰ ساعت پیش - طی سالهای اخیر واگذاری سیم کارتهای همراه اول به گونه‌ای بوده که با به پایان رسیدن واگذاری کدهای قدیمی مانند کدهای 1 و2 علاقمندان خرید این نوع سیم ...

چه فرقی بین سیم کارت 129 و 169 هزار تومانی همراه اول می باشد

www.kartpin.ir/چه-فرقی-بین-سیم-کارت-129-و-169-هزار-تومانی-همر/
۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اما در سیم کارتهای جدید که اغلب با کدهای 8، 9 و صفر واگذار می‌شوند، میزان ... شده خود را با کد 0912 نداشته باشد می تواند سیم کارت دائمی همراه اول با ...

سیم‌کارت‌های جدید با چه کدهایی واگذار می‌شوند؟ | ایراتو

irato.ir/fa/news/1773980/سیم‌کارت‌های-جدید-با-چه-کدهایی-واگذار-می‌شوند؟/
۱۳ ساعت پیش - ّبه گزارش ایسنا، طی سالهای اخیر واگذاری سیم کارتهای همراه اول به گونه‌ای بوده که با به پایان رسیدن واگذاری کدهای قدیمی مانند کدهای 1 و2 علاقمندان ...
۲۳ اسفند ۱۳۸۹ ه‍.ش. - در این مقاله سعی دارم تا راهنمای خدمات سیم کارت دائمی همراه اول رو براتون قرار دهم. ... اعلام مفقودی ودریافت سیم کارت جدید ... مشترکین تلفن همراه دایمی برای دریافت راهنمای خدمات ذیل می توانند با سامانه ... ثبت نام و واگذاری ... در صورتی که کد PUK، 3 مرتبه به اشتباه وارد شود سیم کارت سوخته و غیر قابل استفاده خواهد شد.

سیم کارتهای دایمی با کد 020 عرضه می‌شود

hashemihamrah.simcart.com/news/.../سیم-کارتهای-دایمی-با-کد-020-عر...
۲۱ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شماره های جدید اپراتور اول با همان قیمتهای مصوب سیم کارتهای دائمی به متقاضیان ... شماره هاي جديد كه از رنج 0912020 سيم كارت هاي دائمي همراه اول است، همراه با رنج هاي قديمي تر كه در سامانه گلچين اپراتور اول موجود است، با قيمت مصوب، عرضه مي شود. ... پیش از این کدهای 1 تا 8 را برای سیم کارتهای دائمی واگذار کرده بود.

سیم‌کارت‌های جدید با چه کدی واگذار می‌شوند؟ - kodoom.com ...

news.kodoom.com/.../سیم-کارت-های-جدید-با-چه-کدی-واگذار/story/54175...
۲ روز پیش - ّبه گزارش ایسنا، طی سالهای اخیر واگذاری سیم کارتهای همراه اول به گونه ای بوده که با به پایان رسیدن واگذاری کدهای قدیمی مانند کدهای ۱ و۲ علاقمندان ...
۱۶ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سیم کارت جدید همراه اول، که موسوم به سیم کارت دانشجویی است، از اوایل سال 1393 در ... یکسان با سایر اپراتورها و خود همراه اول می باشد فقط با سیم کارت های دانشجو می ... می باشد طبیعتا این سیم کارت باید به صورت اعتباری واگذار شود اما هنوز خبری ... برای جمعه ها هم که خواستی رایگان بشه باید یک کدی رو وارد کنی .
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی درباره سیم کارتهای دائمی همراه اول گفت: در این حوزه هنوز از رنج شماره‌ های قبلی ما تا حدی باقی مانده و از کد ... صدوقی درباره سیم کارتهای کد ۰۹۱۲ نیز اظهار کرد: در حال حاضر واگذاری این سیم کارتها نیز با پیش شماره‌ های ۰ و ۹ صورت می گیرد و هنوز حدود نیمی از سیم کارتهایی که با پیش شماره ۰ ارائه می شوند باقی است.

سیم کارت های جدید همراه اول با کد 0990 - جدید 94 -گهر

gahar.ir/سیم-کارت-های-جدید-همراه-اول-با-کد-0990/
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به تازگی خبرهایی مبنی بر عرضه سیم کارت های جدید همراه اول شنیده می شود. ... خود را با واگذاری رنج جدید شماره به همراه اول اعلام کرد و بر این اساس سیم ... گیرد و هنوز حدود نیمی از سیم کارتهایی که با پیش شماره ۰ ارائه می شوند باقی است.

مدیرعامل اپراتور اول: سیم کارت های جدید با کد 0990 می آیند

vazeh.com/.../مدیرعامل-اپراتور-اول-سیم-کارت-های-جدید-با-کد-0990-می-آ...
۲۳ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مدیرعامل اپراتور اول: سیم کارت های جدید با کد 0990 می آیند-مدیرعامل شرکت ... مقررات ارتباطات موافقت خود را با واگذاری رنج جدید شماره به همراه اول اعل. ... و هنوز حدود نیمی از سیم کارتهایی که با پیش شماره 0 ارائه می شوند باقی است.

سیم‌ کارت‌های جدید با کد 0990 می‌آیند - واضح

vazeh.com/n10755458/سیم‌-کارت‌های-جدید-با-کد-0990-می‌آیند
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سیم‌ کارت‌های جدید با کد 0990 می‌آیند مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار از موافقت سازمان تنظیم مقررات ارتباطات برای واگذاری رنج جدید شماره به همراه اول خبر داد. ... حدود نیمی از سیم کارتهایی که با پیش شماره 0 ارائه می شوند باقی است.

همراه اول سیم کارت دائمی با کد 020 واگذار می کند - انجمن های ...

www.iranjoman.com › ... › اپراتور های تلفن همراه › همراه اول
۲۰ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 1 پست - ‏1 نویسنده
همراه اول سیم کارت دائمی با کد 020 واگذار می کند فناوری اطلاعات > فناوری ... اول با همان قیمتهای مصوب سیم کارتهای دائمی به متقاضیان عرضه می شود. ... شماره هاي جديد كه از رنج 0912020 سيم كارت هاي دائمي همراه اول است، همراه با رنج هاي ...
۲۸ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - همراه اول سیم کارت دائمی با کد 020 واگذار می کند ... شماره های جدید اپراتور اول با همان قیمتهای مصوب سیم کارتهای دائمی به متقاضیان عرضه می شود. ... هاي قديمي تر كه در سامانه گلچين اپراتور اول موجود است، با قيمت مصوب، عرضه مي شود.

سیم کارت های جدید همراه اول با کد ۰۹۹۰ - انجمن نگاه دانلود ...

forum.negahdl.com › ... › همراه اول و ایرانسل و تالیا و ...
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به تازگی خبرهایی مبنی بر عرضه سیم کارت های جدید همراه اول شنیده می شود. ... خود را با واگذاری رنج جدید شماره به همراه اول اعلام کرد و بر این اساس سیم ... گیرد و هنوز حدود نیمی از سیم کارتهایی که با پیش شماره ۰ ارائه می شوند باقی است.

همراه اول سیم کارت دائمی با کد ۰۲۰ واگذار می کند

khabarde.ir › اجتماعی . ارتباطات . حقوقی . دینی
۲۰ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شماره های جدید که از رنج ۰۹۱۲۰۲۰ سیم کارت های دائمی همراه اول است، همراه با ... که در سامانه گلچین اپراتور اول موجود است، با قیمت مصوب، عرضه می شود.

5871884 و 4492573 در 3759482 به 2937785 از - People of ...

people.mozilla.org/~jdaggett/tests/textdata/fa-opensubtitles-freq.txt
... از 1765026 را 1661773 با 1588481 که 1329450 این 1275519 است 1036162 می ... اظهار 81592 دانشگاه 80977 توسط 80831 امروز 80221 اول 80192 چند 79547 توان ... زبان 35788 لبنان 35730 ندارد 35706 اصلاح 35501 آينده 35488 جديد 35475 كل ..... 5868 بنزین 5868 كارت 5866 هتل 5864 مساحت 5862 آبي 5847 ناحیه 5844 شاخه ...

سیم‌ کارت‌ هایی با پیش شماره جدید می‌ آیند

ionet.ir/post/21305
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی درباره سیم کارتهای دائمی همراه اول گفت: در این حوزه هنوز از رنج شماره‌ های ... صدوقی درباره سیم کارتهای کد ۰۹۱۲ نیز اظهار کرد: در حال حاضر واگذاری این سیم ... هنوز حدود نیمی از سیم کارتهایی که با پیش شماره ۰ ارائه می شوند باقی است.
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی درباره سیم کارتهای دائمی همراه اول گفت: در این حوزه هنوز از رنج شماره‌های ... در حال حاضر واگذاری این سیم کارتها نیز با پیش شماره‌های ۰ و ۹ صورت می گیرد و هنوز حدود نیمی از سیم کارتهایی که با پیش شماره ۰ ارائه می شوند باقی است.

برچسب ها - سیم کارت - Hamseda.ir

www.hamseda.ir/fa/tag/4/سیم%20کارت
شود که سیم کارتش به دلیل پرداخت نکردن بدهی قطع... کد خبر: ۷۲۴ ... نسل جدید تلفن های همراه در قالب یک کارت هوشمند... کرد این سیم ... در حال حاضر مشترکان سیم کارت دائمی همراه اول می. ... واگذاری سیم کارت های 150 هزار تومانی با کد 0910... پرونده ی ...

سیم‌کارت‌های جدید با کد ۰۹۹۰ می‌آیند - تماشاگر پلاس

news.tamashagar.com/news/.../سیم-کارت-های-جدید-با-کد-۰۹۹۰-می-آیند
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی درباره سیم کارتهای دائمی همراه اول گفت: در این حوزه هنوز از رنج ... و هنوز حدود نیمی از سیم کارتهایی که با پیش شماره ۰ ارائه می شوند باقی است.

خرید سیم کارت جدید همراه اول - خانه

linkgardi.ir/news/خرید-سیم-کارت-جدید-همراه-اول
خرید سیم کارت همراه اول | سیم کارت - خرید سیم کارت| فروش سیم کارت صفحه اصلی. ... برای مشاهده لیست خطوط مربوط به هر کد از سیم کارت های 0912 روی آن کلیک کنید! ... است که البته در شهری مانند تهران با این قیمت تنها کدهای جدید واگذار می‌شوند.
۵ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - در ادامه اعلام می شود برای پرداخت صورتحساب، عدد (1) و برای دریافت ..... مورد نیاز مخابرات به مدت پنج سال از زمان اجرا به شرکت پیشگامان خدمات اول واگذار شد. .... همواره معضل فروش تلفنی و غیرقانونی سیم کارت‌‌های با شماره‌های مشابه، ... به خرید سیمکارت، از روش کلاه‌برداری جدید فروشندگان تلفنی سیم کارت مطلع باشند.

سیم‌ کارت‌های جدید با کد 0990 می‌آیند : سیم کارت

searchyar.com/intpage.php?p=sci/14399465043ro12
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی درباره سیم کارتهای دائمی همراه اول گفت: در این حوزه هنوز از رنج شماره‌های ... در حال حاضر واگذاری این سیم کارتها نیز با پیش شماره‌های 0 و 9 صورت می گیرد و هنوز حدود نیمی از سیم کارتهایی که با پیش شماره 0 ارائه می شوند باقی است.

موضوع: همراه اول سیم کارت دائمی با کد 020 واگذار می کند

www.plus-sat98.org › انجمن های غیرتخصصی › اخبار ایران و جهان › آرشیو
۲۰ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شماره های جدید اپراتور اول با همان قیمتهای مصوب سیم کارتهای دائمی به متقاضیان عرضه می شود. این اپراتور اعلام کرد: به مناسبت بيستمين سالروز آغ.

سیم‌کارت‌های جدید با کدام کد می آیند؟

www.sepas.ir/module/news/69017/سیم‌کارت‌های-جدید-با-کدام-کد-می-آیند؟
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... با واگذاری رنج جدید شماره به همراه اول اعلام کرد و بر این اساس سیم کارتهای اعتباری از این پس در کل کشور از رنج جدیدی که با کد 0990 در اختیار ... کوچه ای که قرار بود تا نیمه آسفالت شود/ رمضانی: تمام کوچه آسفالت می شود+ تصاویر ...

سیم‌کارت‌های جدید با کد ۰۹۹۰ می‌آیند

www.haftkelnews.com/سیم‌کارت‌های-جدید-با-کد-0990-می‌آیند/
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی درباره سیم کارتهای دائمی همراه اول گفت: در این حوزه هنوز از رنج شماره‌های ... در حال حاضر واگذاری این سیم کارتها نیز با پیش شماره‌های ۰ و ۹ صورت می گیرد و هنوز حدود نیمی از سیم کارتهایی که با پیش شماره ۰ ارائه می شوند باقی است.

سیم کارتهای دایمی با کد 020 عرضه می‌شود - ایمپریا

imperia.ir › گوناگون › فناوری › اخبار علم و فناوری
شماره هاي جديد كه از رنج ۰۹۱۲۰۲۰ سيم كارت هاي دائمي همراه اول است، همراه با رنج هاي قديمي تر كه در سامانه گلچين اپراتور اول موجود است، با قيمت مصوب، عرضه مي شود. علاقمندان ... این اپراتور پیش از این کدهای ۱ تا ۸ را برای سیم کارتهای دائمی واگذار کرده بود.

رويکرد - سیم‌کارت‌های جدید با کد ۰۹۹۰ می‌آیند

rooykard.ir/fa/doc/news/38782/سیم-کارت-های-جدید-کد-۰۹۹۰-می-آیند
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی درباره سیم کارتهای دائمی همراه اول گفت: در این حوزه هنوز از رنج ... و هنوز حدود نیمی از سیم کارتهایی که با پیش شماره ۰ ارائه می شوند باقی است.

سیم کارت های جدید با کد 0990 می آیند / بهار نیوز

news.anboh.in/ext/13781648
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی درباره سیم کارتهای دائمی همراه اول گفت: در این حوزه هنوز از رنج شماره‌های ... در حال حاضر واگذاری این سیم کارتها نیز با پیش شماره‌های 0 و 9 صورت می گیرد و هنوز حدود نیمی از سیم کارتهایی که با پیش شماره 0 ارائه می شوند باقی است.
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی درباره سیم کارتهای دائمی همراه اول گفت: در این حوزه هنوز از رنج شماره‌های ... صدوقی درباره سیم کارتهای کد ۰۹۱۲ نیز اظهار کرد: در حال حاضر واگذاری این سیم ... و هنوز حدود نیمی از سیم کارتهایی که با پیش شماره ۰ ارائه می شوند باقی است.

سیم‌کارت‌های جدید با کدام کد می آیند؟

www.niksalehi.com/economic/archives/236871.php
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سیم کارت های جدید , سیم کارت همراه اول , سیم کارتهای دائمی , فروش سیم ... کرد: در حال حاضر واگذاری این سیم کارتها نیز با پیش شماره‌های 0 و 9 صورت می گیرد و هنوز حدود نیمی از سیم کارتهایی که با پیش شماره 0 ارائه می شوند باقی است.

سیم کارت های جدید با کد 0990 می آیند - سکه و ارز

jahanprice.com/index.php?option=com_content...id...
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سیم کارت های جدید با کد 0990 می آیند ... سازمان تنظیم مقررات ارتباطات برای واگذاری رنج جدید شماره به همراه اول خبر داد. ... صفر و 9 صورت می‌گیرد و هنوز حدود نیمی از سیم‌کارت‌هایی که با پیش‌شماره صفر ارائه می‌شوند، باقی است.

پایگاه خبری توسنا » سیم‌کارت‌های جدید باکدام کد می آیند؟

toosna.ir/fa/news/4148/سیم‌کارت‌های-جدید-باکدام-کد-می-آیند؟/
۲۳ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی درباره سیم کارتهای دائمی همراه اول گفت: در این حوزه هنوز از رنج شماره‌های ... در حال حاضر واگذاری این سیم کارتها نیز با پیش شماره‌های ۰ و ۹ صورت می گیرد و هنوز حدود نیمی از سیم کارتهایی که با پیش شماره ۰ ارائه می شوند باقی است.

دانش روز سیم کارتهای دایمی با کد 020 عرضه می‌ شود - دانش روز

danesheroz.ir/سیم-کارتهای-دایمی-با-کد-020-عرضه-می‌-شود/
۲۰ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سیم کارتهای دایمی با کد ۰۲۰ عرضه می‌ شود ... شماره های جدید که از رنج ۰۹۱۲۰۲۰ سیم کارت های دائمی همراه اول است، همراه با رنج های قدیمی تر که در سامانه ...

سیم کارت - جهان سهم

jahansahm.com/tag/سیم-کارت
یادآوری یک قانون جدید؛ هشدار به مالکان سیم‌کارت‌ اعتباری ... به دنبال واگذاری رنج جدید شماره تلفن همراه به ایرانسل تا چندی دیگر سیم‌کارتهایی با کد ۰۹۰۳ وارد بازار می شوند. ... سیر صعودی قیمت سیم کارت‌های دائمی همراه اول طی ماه‌های گذشته روندی مستمر به خود گرفته و این سیم ... پایان مهلت ثبت سیم‌کارت‌های بی‌هویت/بی‌نام‌ها قطع می‌شوند.
۳ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - مدیرعامل خدمات اول گفت: سیم‌کارت قدیمی (TCI) یک میلیون و 800 هزار مشترک همراه اول در استان تهران و البرز باید تعویض شود که همراه اول طی چهار ماه آینده، با فرستادن پیک ... است که خدمات جدید ارزش افزوده همراه اول روی سیم‌کارت‌های جدید ارایه می‌شوند. ... ضمن اینکه حتی در کد تازه واگذار شده هفت نیز سیم کارت TCI وجود دارد.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 306
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 2,269
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,078
  • بازدید ماه : 6,394
  • بازدید سال : 53,902
  • بازدید کلی : 505,953